Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Το σπίτι ...στο βουνό!

Όταν ήμουν μικρή έκανα πολλά όνειρα, σαν όλα τα παιδιά της ηλικίας μου।
Ένα από αυτά ήταν να αποκτήσω για μένα και την οικογένειά μου ένα σπίτι στο βουνό.
Με βοηθό τον αγαπημένο μου σύντροφό το φτιάξαμε ....
Ένα μικρό σπίτι με μεγάλη αυλή και ένα μεγάλο δέντρο στη μέση...
Με ψησταριά ...
Ο γιος μου ο Γιώργος...
και φούρνο...ο μικρός μου ο Γιάννης!
Με πέτρινη βρύση...

Με κήπο και λαχανικά...
Με περιβόλι, όπου τα δέντρα θάταν γεμάτα καρπούς, διάφορους και νόστιμους
Με πεύκα και έλατα,βελανιδιές, καρυδιές...
Όμορφο χειμώνα ...
δροσερό καλοκαίρι...και ανοιχτό για συγγενείς και φίλους!
Ήταν όνειρο και έγινε πραγματικότητα
Αυτό είναι το δικό μου μικρό σπίτι.Οπως ή σχεδόν όπως το ονειρευόμουν
Και είναι στο βουνό στο ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ ΓΡΕΒΕΝΩΝ σε υψόμετρο 93ομέτρα.
Να ακουμπάει στο Βόιο και να αγναντεύει την Πίνδο...και πάντα ανοιχτό.
Υ.Γ.1 Δεν θάμουν ευτυχισμένη αν το σπίτι μου δεν το γέμιζαν με την παρουσία τους ο συν τροφός της ζωής μου και τα δύο λεβεντόπαιδα μου...οι γυιοί μας!
Υ.Γ.2 Και επειδή τα όνειρα είναι ...πάσης ηλικίας...ονειρεύομαι και σήμερα:
Θέλω οι χώροι μέσα και έξω από το σπίτι μου να πλημμυρίσουν από παιδικές φωνές, τρεχαλητά και γέλια.
Νάρθουν σύντομα νυφάδες και εγγόνια.Τότε θάμαι απόλυτα ευτυχισμένη και τότε θα πάψω να ονειρεύομαι.Αφού η πραγματικότητα θάχει ξεπεράσει το ...ΟΝΕΙΡΟ!!!

Υ.Γ। Αγαπητή efi σ΄αυτό μικρό σπίτι μαγειρεύουμε μανιτάρια και περιμένουμε τους φίλους μας ...να τους φιλέψουμε.Οποιος βρεθεί στην περιοχή μας ...καλώς ν'άρθει!

22 σχόλια:

Maria B. είπε...

Αχ Δημητρούλα μου και να μπορούσα να ήμουνα στο κουκλίστικο κτήμα σου και να πίνουμε τα καφεδάκια μας !!!!!!!! πολύ με συγκίνησε η ανοιχτή σου πρόσκληση !!
ευχομαι να μπορεσω καποια στιγμή να σας συναντήσω!! να χαίρεσαι την πολύ γλυκειά σου οικογένεια και εύχομαι με πολλά πολλά εγγόνια.

Οταν κατεβεις προς τα Νότια σε περιμένουμε και εμεις !!

πολλά φιλιά

dhmhtra είπε...

Μαρία πολλά φιλιά!
Μόνο που δεν έχω σύνδεση ...στο χωριό!

painter είπε...

Αχ κυρία Δήμητρα, υπέροχο το σπιτάκι σας στο βουνό... σαν παραμυθένιο θα' λεγα!!!
Να είστε πάντα καλά κι εσείς και η όμορφη οικογένειά σας και σας εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, πολύ σύντομα να γίνουν πραγματικότητα και τα υπόλοιπα όνειρά σας!!!
Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

erifili είπε...

Δήμητρα, υπέροχο το σπιτάκι σου.Να είσαι καλά να το χαίρεσαι και κάποια στιγμή να το δεις και γεμάτο με εγγονάκια.

πουαντερι είπε...

Αχ να ηξερες ποσες φορες το ονειρευτηκα αυτο το σπιτι;!
Σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να εισαι παντα ευτυχισμενη και ολα σου τα ονειρα να γινονται πραγματικα.
Να το χαιρεστε το ονειρεμενο κτημα σας και οι λεβεντες σου γρηγορα να σου κανουν αληθεια το υπολοιπο ονειρο.
Το ονειρο καθε μανας!!!

Ξανθή είπε...

Υπέροχο σπίτι!!!Μα πιο πολύ υπέροχοι εσείς που μένετε εκεί με ανοιχτή αγκαλιά σε όλους.
Δήμητρα εύχομαι να είστε όλοι καλά και να το χαρείτε με υγεία.
Έχω κι εγώ σε ορεινό χωριό ένα παλιό σπίτι και θέλω να πιστεύω ότι θα είμαι καλά να το κάνω και πάλι πλήρως κατοικήσιμο.
Πολλά φιλιά!!

Lila Xagorari είπε...

Oι υπέροχοι άνθρωποι φτιάχνουν υπέροχα σπίτια!
Εύχομαι από καρδιάς να είσαστε πάντα γεροί και να σας χαρίζει ο Θεός υγεία να χαίρεσται αυτά που έχετε!

Asteri (Maria) είπε...

Αχχχχ κι εγώ ένα τέτοιο σπίτι θέλω ακριβώς
Να το χαίρεστε όσο μπορείτε το κουκλίστικο σπίτι σας

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πάντα γεροί να είσαστε Δήμητρα μου και σύντομα να πραγματοποιηθεί και το δεύτερο μέρος του ονείρου, με νυφάδες κι εγγόνια....
ζηλεύω!!!!!!!!!!!

kiki είπε...

Αχ Δήμητρα! Είσαι τυχερή! Αυτό έχω να πω! Να σου ζήσουνε οι λεβέντες σου και να είσαι καλά εσύ, ο άντρας σου και η οικογένειά σου ολόκληρη! Όλου του κόσμου τα καλά να έχετε! Φιλιά!

mia maria είπε...

Πανέμορφο το σπίτι σου Δήμητρα! Να είσαι πάντα καλά να το χαίρεσαι μαζί με την οικογένεια σου! Το ένα όνειρο σου έγινε πραγματικότητα, εύχομαι να πραγματοποιηθούν και τα υπόλοιπα και να γεμίσεις το φιλοξενο σπίτι σου με πολλά εγγονάκια!

Ανώνυμος είπε...

Δημητρούλα μου,
πολύ χαίρομαι που κατάφερες να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα και που είσαι ευτυχισμένη ....σου εύχομαι από βάθος καρδιάς αυτά που επιθυμείς...να χαίρεσαι τα παλληκάρια σου...
ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω νάρθω να σε δω, στο βουνό ή στην πόλη και να φάμε και μανιτάρια...
πολλά φιλιά
η συμφοιτήτριά σου "θρανίο"
Ελένη Ζέτου

Penelope είπε...

Αυτά τα όνειρα που γίνονται πραγματικότητα είναι το ουσιαστικό μήνυμα για μια αξιόλογη ανθρώπινη πορεία μέσα στην ζωή αγαπητή μου Δήμητρα.

Εύχομαι και τα σημερινά όνειρά σου να γίνουν σύντομα πραγματικόητα αλλά και τα όνειρα των γιών σου (που θα είναι οι δικές τους αξίες στην ζωή) να γίνουν όπως αυτοί τα επιθυμούν πραγματικότητα.
Καλή σου μέρα εκεί στα όμορφα τοπία των Γρεβενών...

dhmhtra είπε...

Στέλνω φιλιά σε όλους σας και σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Δεν απαντώ στο καθένα σας χωριστά οχι γιατί δεν θέλω αλλά είμαι στο χωριό και δεν έχω σύνδεση.
Καλή σας μέρα.

Betty's Cuisine είπε...

Υπέροχο το σπίτι, κουκλί φαίνεται, θαυμάσιοι οι εξωτερικοί χώροι!
Φωνάζει από μακριά ότι έχει φτιαχτεί με απέραντη αγάπη και πολύ μεράκι!
Σου εύχομαι ειλικρινά να είστε καλά να το χαίρεστε και να πάρουν σάρκα και οστά και τα άλλα σου όνειρα!
Φιλιά!

Γιώργος (gvarvakis) είπε...

Τι γλυκιά ονειρική ανάρτηση είναι αυτή Δήμητρα; Μας άνοιξες το σπίτι σου, μας άνοιξες την καρδιά σου!!!! Πολύ σ' ευχαριστούμε και για τα δυο :)
Να είστε καλά και να χαίρεστε τη ζωή που έχετε μπροστά σας. Όλα τα καλά θα έρθουν και θα σας συναντήσουν!!
Πολλά φιλιά
Καλημέρα

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα Δήμητρα το σπίτι σας ζηλευτό!! Να είστε καλά εσείς και η οικογένειά σας και να χαίρεστε την κάθε στιγμή! Ευχομαι σύντομα να πραγματοποιηθούν και τα υπόλοιπα ονειρά σας! Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!

Vouts είπε...

Δήμητρα να σαι καλά να περάσουμε να μας κεράσεις καμια μανιταροσυνταγή!

Και πάνω απ'όλα για τα μαθήματα ανοιχτής αγκαλιάς που μας δίνεις!

Πέρασα με ωτοστοπ εξω απο Γρεβενά προς Καστορία και μαγεύτηκα απο τη φυσική ομορφία!
Μια αγκαλιά απο την βραστή Αθήνα
Δημήτρης

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ ΣΟΥΧΩ ΜΙΑ ΡΥΣΗ, ΣΟΥ ΕΥΧΩΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΗ, ΜΕΚΟΔΟΝΙΣΗ ΜΑΚΕΔΝΩΝ ΝΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΛΑΧ' ΜΑΛΑΧ' ΣΑΛΑΧ' ΑΡΒΑΝΙΤΟΒΛΑΧ' ΚΑΙ ΓΙΟΥΦΤΟΒΛΑΧ' ΚΟΥΠΑΤΣΑΡ' ΜΗ ΔΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣ' ΚΑΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝ ΝΙΣΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ


Η ΜΟΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΔΥΤΙΚΗΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ !


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΟΙΗΤΗ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ 3 Οκτωβρίου 2017 - 4:54 μ.μ.


ΤΙΝΟΥΣ ΕΙΣΙ ΠΔΙΜ ; ΙΜΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΩΝ ΒΟΙΟΤΩΝ, ...ΚΑΙ ΕΓΩ ΙΜΙ ΤΩΝ ΕΛΙΜΙΩΤΩΝ ΑΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΝΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ !




yanmaneee είπε...

yeezy boost
nike shoes
retro jordans
cheap jordans
balenciaga
fila shoes
westbrook shoes
balenciaga shoes
yeezy shoes
supreme clothing