Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Συνάντηση αγάπης ...στη Θεσσαλονίκη!

Ότι και να γράψω δεν μπορεί να περιγράψει το τόσο όμορφα ήταν και πόση αγάπη εισέπραξα στη συνάντηση που είχαμε χθες βράδυ στη Θεσσαλονίκη!

Είχα πάει εκεί...φυσικά με τα μανιταράκια μου, το καλάθι μου, το τουρσί , το γλυκάκι και τα τρουφάκια .Όλα φτιαγμένα με αγάπη για τους φίλους μου που γνώρισα από κοντά και ενθουσιάστηκα

Ήταν εκεί η Αχτίδα, ο Δημήτρης, η Tante Kiki, η Σωτηρία (από ΒΡΏΣΙΜΗ ΦΥΣΗ), η Θαλασσίτσα, ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ, η Ρόζα και πολλοί άλλοι....



Ο μπουφές είχε πολλά ...καλούδια φτιαγμένα με αγάπη για όλους εμάς.



Η Βίκυ με τον Ετύχη έδωσαν και πήραν αγάπη και αισιοδοξία...τους ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά.



Δεν έχω λόγια για να περιγράψω ...ήταν σαν να τη γνώριζα από χρόνια την ΑΧΤΙΔΑ, σαν να ήταν η αδερφή μου!


Έχω πολλά να πω ...δεν έχω χρόνο!


Έγιναν και ειπώθηκαν πολλά και ενδιαφέροντα στη συνάντησή μας.
















Φιλιά σε όλους...θα τα ξαναπούμε.

Σας ευχαριστώ όλους



14 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Δήμητρα!!!!όπως είπα και στην Αχτίδα ζήλεψα το γλυκό σου ξέρεις εσύ και την ωραία παρέα!!!
Πολλά φιλιά

Maria Tzirita είπε...

Είχα ενημερωθεί γι αυτή τη συνάτηση Δήμητρά μου και ζήλεψα που δεν ήμουν ακόμα πάνω για να προστεθώ στην όμορφη παρέα σας! Σου εύχομαι πάντα επιτυχίες τέτοιες, αλλά και αγάπη τόση, που είναι το σπουδαιότερο! Φιλιά πολλά!

mia maria είπε...

Αχ το γλυκάκι σου και το τουρσί σου σαν να τα έχω στο στόμα μου τώρα!
Πάντα να περνάς έτσι όμορφα. Και του χρόνου όλοι μαζί!

mari beika είπε...

Πολύ όμορφα πρέπει να περάσατε.
Μπράβο και πολλά συγχαρητήρια σε όλους, και στην επόμενη συνάντηση σύντομα.
Φιλιά

Marina είπε...

Tα μάθαμε...τα μάθαμε...!!! Κρίμα να'μαι τόσο μακρυά! Όμως χαίρομαι για εσάς και για την αγάπη που εισπράτουν όλοι οι μπλογκερς, ο ένας από τον άλλο, όποτε συναντιώνται!!! Να'στε καλά να ξαναπαρεώσετε, όπως λένε και στην Κρήτη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Να σου πω και απο εδώ στο μπλοκόσπιτο σου οτι η ..χημεία ανάμεσα μας ήταν αμοιβαία γλυκιά μου.Τα μανιτάρια σου τα ..καταβροχθήσαμε μ τη κόρη μου το μεσημέρι..υπέροχα..τα έκανα όπως ακριβώς μου είπες..Πρώτη φορά τρώω μανιτάρια που δεν είναι καλλιεργημένα..Σ' ευχαριστώ πολύ για όση αγάπη μας έδωσες και ξέρω οτι απο εδώ και τώρα θα ήμαστε σε επικοινωνία.

kostaslogh είπε...

χάρηκα πραγματικά πάρα πολύ που βρεθήκαμε,κρίμα που ήταν λίγος ο χρόνος,ελπίζω να ξαναβρεθούμε!
Για τα μανιτάρια ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο,κυρίως για τη γνώση ενός μανιταριού που δεν το έχω ξαναφάει !Ελπίζω να βρω την ευκαιρία να σας το ανταποδώσω!
Εύχομαι οι κατσαρόλες σου αντί για φωνή αγανάκτησης να βγάλουν χέρια και να μαγειρεύουν μόνες τους!

Μαρία Τρίγκα είπε...

Δήμητρα, πάντα τέτοια και επιτυχίες! Κρίμα που είμαστε μακριά και χάσαμε την ευκαιρία να είμαστε στην όμορφη συντροφιά σας. Πραγματικά όμορφη η παρέα σας και η Αχτίδα είναι από τις αγαπημένες μου.
Να είσαι πάντα καλά!

dhmhtra είπε...

Καλημέρα σε όλους καισας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Είμαι στο χωριό αυτον τον καιρό και δεν έχω σύνδεση ...για πολλά σχόλια!
Φυσικά μαζεύουμε μανιτάρια...
Πολλά φιλιά σε όλους!

Maria B. είπε...

Εσύ Δημητρούλα μου είσαι απο τις τυχερές, ξέρεις και τους πάνω και τους κάτω !!!! μακάρι να μπορούσαμε να ερθουμε και εμείς !!!!

φιλια πολλά πολλά

Ρόζα είπε...

Δήμητρα καλησπέρα και από ´μένα. Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία μας. Είσαι ωραίος άνθρωπος! Το γλυκό εκπληκτικό!!! Σ´ευχαριστώ για άλλη μια φορά για το βιβλίο σου. Έχει υπέροχες συνταγές!! Συγχαρητήρια! Επίσης έπαθα πλάκα με τα λουκούμια που μου έδωσες να πάρω μαζί. Ξετρελάθηκε και ο σύζυγος! Θα ψάξω τη συνταγή αμέσως. Πολλά φιλιά κ ελπίζω να τα ξανασυναντηθούμε.

Εφη είπε...

Αυτό το γλυκάκι θα σκάσω αν δεν το δοκιμάσω και φυσικά ζηλεψα που δεν ήμουν μαζί σας! Χάρηκα πολύ όμως που σας είδα έστω και μέσω streaming!

Ανώνυμος είπε...

ζηλεύω που δεν μπόρεσα να έρθω...

Betty's Cuisine είπε...

Τέλεια!
Πόσο ζήλεψα που δεν ήμουν εκεί...
Πάντα τέτοια και καλύτερα εύχομαι!
Φιλιά...