Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Πλευρωτοί με χυλό και λευκό κρασί

Πλευρωτοί...με λευκό κρασί!

Υλικά
μανιτάρια Πλευρωτοί
2 αυγά
1 ποτήρι λευκό κρασί
1 ποτήρι αλεύρι
αλάτι, πιπέρι, λάδι για τηγάνι


Εκτέλεση
1. Χτυπάμε τα αυγά καλά και προσθέτουμε το κρασί, το αλεύρι, το αλάτι και το πιπέρι και ανακατεύουμε καλά ώστε να μη σβολιάσει το αλεύρι. Αφήνουμε το χυλό στο ψυγείο για δέκα λεπτά.

2. Καθαρίζουμε τους Πλευρωτούς και κόβουμε τα σκληρά πόδια τους.

3. Βουτάμε τα μανιτάρια στο χυλό και τα τηγανίζουμε σε καυτό λάδι μέχρι να κοκκινίσουν καλά.

4. Τα σερβίρουμε με στραγγιστό γιαούρτι που το έχουμε αρωματίσει με λίγο σκόρδο.

Μικρό μυστικό: Αν θέλουμε, στο χυλό προσθέτουμε και τριμμένη κεφαλογραβιέρα. Τα μανιτάρια μας τότε θα γίνουν πολύ πικάντικα.

7 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Ω! δε το ειχα σκεφτει ποτε αυτο, και μ' αρεσουν τα μανιταρια πλευρωτους. Ωραιο μεζεδακι μου φαινεται!

Ανώνυμος είπε...

Μου ανοίξατε την όρεξη. Και λίγο καλαμποκάλευρο στο λευκό αλεύρι θα τα κάνει πιο τραγανά.
Μαριάνα.

dhmhtra είπε...

Πολύ καλή η συμβουλή για το
καλαμποκάλευρο!
Δέσποινα δοκίμασε το μεζεδάκι θα ενθουσιαστείς.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή ιδέα το καλαμποκάλευρο, σαφέστατα πάρα πολύ καλύτερο από το ασπρο αλεύρι. Μπράβο Μαριάνα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ νόστιμο blog. Λατρεύω τα μανιτάρια.
Θα μπορούσατε να μου πείτε αν μπορούν να τα φάνε ελεύθερα οι διαβητικοί;
Ψάχνω συνταγές για τον πατέρα μου που πρέπει να τον προσέχουμε.

dhmhtra είπε...

despinak...καλημέρα.
Μπορούν οι διαβητικοί να φάνε μανιτάρια και μάλιστα έχω κάποιες συνταγές, θα σου τις γράψω αργότερα ( σήμερα δεν έχω χρόνο)

Ανώνυμος είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ. Βέβαια μην κάνεις τον κόπο μόνο για μένα, αν δεν είχες σκοπό να γραψεις τετοιου είδους συνταγές.
Και μόνο που προσφέρθηκες αρκεί :-)